tirsdag den 10. maj 2016

Her vokser en lille sjov plante op af hele koriander frø. Det var et frø jeg fandt i mit køkken, som jeg ville forsøge at få til at grå, og det må jeg sige den gør. Den har nogle anderledes blade. Den ene er helt lige og fint og det andet blad er mere hjerteformet! Det undre mig og jeg er nysgerrig på hvorfor!! Men hvor finder jeg svaret på det? :)

Her vokser min bomuldsplante op. Jeg fik et par frø af Malene, da jeg ikke kunne finde så mange på min biotop. Den var hurtig oppe af jorden. Tror det tog den 2 dage at komme frem og over natten havde den vokset omkring 3 cm. Jeg nåede ikke at tage billede af den første spiring til den ser ud som nu. Der skete meget over natten.

Her er endnu en plante fra frø fra mit køkkenfund. En Canteloupe melon. Den er vokset sig stor og det er ved at være tid til at omplante den. Jeg er overrasket over så stor den er blevet og den vokser så meget. Jeg mangler stadig at se spiring fra Nelliker, rosmarin og kerner fra en peberfrugt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar